Snööööööö
2010-11-27 / 23:32:39 / Sandras inlägg

Hejhej på er! Varit otroligt dålig uppdatering här idag, I know, men den enkla anledningen är att jag inte suttit vid datorn någonting alls förrän nu:P. Har varit ganska upptagen;). Det är nämligen så att det snöar som tusan här + att det blåser så allting man gör tar ju extra lång tid. Tillråga på allt så sov jag till HALV ELVA idag!:O Mamma kom in då och jag sov fortfarande, men hon var tvungen att väcka mig för att se om jag levde xD. Hon trodde jag var väldigt sjuk eller nånting, men jag bara soooov tydligen! För er som undrar: Nej, jag sover inte så länge annars:P. Och jag vaknar absolut om någon kommer in i rummet!

 

Tog en runda med SPARK runt kyrkan idag. Jag avskyr spark. Har världens sämsta spark-kondition. Men mamma och jag åkte runt med hundarna i stormen idag iaf^^. Jag klagade nästan ingenting heller, och blev knappt trött;). Vanligtvis blir jag trött efter två sparktag:P.

 

Vart på stan och käkade med mamsen och sen blev det handling både här och där:). Köpte två filmer med Astrid Lindgren:D. Ronja Rövardotter och Bröderna Lejhonhjärta, mina favoriter=). Fick även med Astrid Lindgrens jul=).

 

Jag vet, otrooooligt tråkigt inlägg, men bättre än ingenting;). Sitter nu med sötaste lilla Tuffis, missekatt, i knät=)

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: