Tillbakabyte till mina egna sidor:)
2010-12-26 / 14:29:00 / Sandras inlägg

Tyvärr har det försvunnit saker från den här bloggen så Carro har beslutat att inte använda den längre, och därför tänker inte heller jag göra det då vi startade upp denna tillsammans och det känns ju konstigt om jag ska fortsätta skriva här då:). Så antingen kan ni följa mig på min egen blogg eller på min bdb:D.

 

Länk till bloggen: sandralucky.blogg.se

Länk till bdb: sandralucky.bilddagboken.se

 

 

Ha de bra så syns vi på mina andra sidor:D.

 

 


1 Kommentarer
Emelie Johansson:

Hej! :D



kan ni länka min hästblogg? jag länkar eran. :) Eller länkar ni bara bloggar som ni läser? Skulle vara roligt om min ville det i alla fall ;D



SKRIVET DEN: 2011-01-05 KL: 11:48:28 URL: http://mimsli.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: