Juldagen
2010-12-25 / 13:54:27 / Carolines inlägg

Jag hade en underbar Julafton och är jättenöjd över mina julklappar! :D Hoppas ni känner samma sak. :) Julmaten var god, trevligt sällskap, mys till kalle och fina julklappar. :)

Det här fick jag:

- Laptopställ
- Presentkort på Hööks
- Hårfön
- Digital fotoram
- Tavelram
- Film och "kompismugg"

Det här fick jag och Kim tillsammans:

- Presentkort på Bio
- Pengar
- Badkarshylla
- Duschdrapperi
- Badrumsmatta
- Köksredskap
- Kökshanddukar
- Två speglar
- Två lampor
- Kuddar

Eftersom vi firade julafton i Sundsvall i år, och firade tidigare med min familj på Åland så ska jag räkna upp vad vi fick av dom också. ;)

- Pengar
- Köksredskap (kan inte komma på vad det kallas)
- Sockor
- Vantar
- Juliga ljusfat
- Eltandborste
- Lampa
- Sodastream

Det är vad jag kommer ihåg just nu, har säkert glömt något. Det är så mycket så det är inte lätt att komma ihåg, haha! Vad fick ni för spännande? :D Ikväll blir det jobb för min del, härligt! Tjäna lite pengar. :)

God fortsättning på er! :D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: