Ta reda på fakta innan ni skriver något
2010-11-25 / 23:59:35 / Carolines inlägg



Hej på er där ute! Idag har jag varit lite piggare, men fortfarande trött och hängig. Hostar, och är fortfarande lite hes men börjar få rösten tillbaka nu! Har då varit nyttig idag och pressat 4 apelsiner. Så gott!

Det känns som att jag bara klagar idag, men nu kan jag bara inte låta bli. I mitt inlägg "Funderar" hade jag frågat efter om vilket av tränset eller pannbandet som skulle passa bäst till min medryttarhäst. Något svar på det fick jag, men sen fick jag en massa andra helt onödiga kommentarer om att jag ska först ta reda på vilken nosgrimma som passar hästen bäst. Jag menar, varför kan man inte bara svara på frågan? Ta reda på fakta före ni säger något är ni snälla, vem har sagt att jag inte redan vet vad som passar honom bäst eller att jag tänkt prova det? Var det verkligen nödvändigt att skriva så, för en liten fråga jag ställde? Det tycker i varje fall inte jag.

När jag endast ställe den frågan, och ni skriver det så tycker jag ni får det att framstå som att jag inte förstår det själv. Lite onödigt va? Ni som har skrivit det har inte en blekaste aning om det ändå så. :)


1 Kommentarer
Carro:

Folk gillar att hacka på andra, speciellt i hästvärlden ;)

Skämt åsido, jag skulle köpt tränset även om det är hutlöst dyrt i mitt tycke. Ett pannband för över 700 kr skulle kännas idiotiskt när jag kan få ett helt träns för samma peng :)

Men har man de pengarna och man vill lägga dem på det så go for it!

Det finns säkert billigare pannband i samma stuk, köp ett annat billigare pannband så kan du variera med det dyra tränset!



SKRIVET DEN: 2010-11-26 KL: 16:14:46 URL: http://sartorius.zoomin.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: