Statistisk analys...
2010-11-29 / 19:51:17 / Sandras inlägg

...är vad jag har sysslat med idag. Jag kan sammanfatta det såhär: Jag brukar inte ha huvudvärk särskilt ofta. Efter att vi gått igenom första uppgiften idag så fick jag sprängande huvudvärk. Dessutom är det något som jag VERKLIGEN måste kunna så man kunde ju inte direkt bara stänga av heller, utan det var till att fortsätta koncentrera sig det!

 

Nåt mer roligt är ju att vi fått en helt annorlunda respons på vårt PM som vi fick ett jättebra utlåtande om i torsdags. Flera saker ska ändras, sånna saker som hon tyckte var bra i torsdags. Jävligt irriterande! Så nu ska jag ta mitt urblåsta huvud och samla tankarna kring den här skiten. Om ni inte hör nåt mer från mig så ber jag er att skicka en blomsterkrans till min familj med ett "beklagar sorgen" för då har jag inte överlevt natten-.-

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: