SORF-cupen:D
2010-11-29 / 22:00:59 / Sandras inlägg

Till helgen är det fjärde omgången av SORF-cupen:D. Har inte hoppat nånting sen sist och inte ridit så mycket heller för den delen så det blir 70 och 80 cm igen:D. Här kommer en film från sist:)

 

Han tyckte det var riktigt skoj, men människorna på banan var farliga + att han blev lite övertaggad som alltid i hoppningen;). Han är bra härlig min lilla pojke:D.

 

Pussel har också fått vara med på SORF-cupen en gång=). Här är andra hopp"tävlingen" och vi red 80 och 90 cm precis som i första tävlingen:). Första rundan kändes riktigt bra, tyvärr ett pet i omhoppningen pga mitt slarv. Andra rundan var han lite övertaggad och lång så då fick jag han inte med mig riktigt:). Han är inte lika kvick som Lucky;).

 

 

Längtar iaf till helgen:D. Hoppas på att vädret är bättre så det går att åka dit också:)

 


1 Kommentarer
Sandra:

Fin blogg :)



SKRIVET DEN: 2010-11-30 KL: 01:03:23 URL: http://sandriey.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: