SNÖÖÖÖ
2010-11-26 / 12:42:46 / Sandras inlägg

Vaknade i morse av min halvårskattunge Sockis som välte en blomkruka med en lysande guldboll i. PANIK! Hjärtat i halsgropen. Tittar ut och ser att det snöar som bara tusan! Temperatur -11 och full snöstorm. Käkade och sen gick jag ut och hjälpte Tommy med en kontakt på traktorn. MASSOR med kläder på! Tog sen och fixade stallet och gav hästarna hö=). Uppemot 3 dm snö har det kommit i natt och det snöar fortfarande. Massa mjuk och fin lössnö<3. Måste fasen lufta hästen lite sen i snön:D. Då blir han glad vill jag lova;). Men det blir inte ut på vägarna, utan då tar jag och rider i en av sommarhagarna istället=).

 

Funderar om jag ska rida båda mina pållar lite i snön idag=). Har knappt ridit i snö alls med Aron:)




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: