Nytt vardagsrum:D
2010-11-29 / 21:42:15 / Sandras inlägg

Omgjort i vardagsrummet nu. Den gamla soffan med kattpiss i är utslängd, soffbordet är borta och fåtöljerna är omflyttade. Soffan har verkligen hängt med länge! Jag är ganska nostalgisk av mig, men nu tyckte tom jag att det var dags att få bort den:). Så när jag kom hem efter den mycket plågsamma bilturen när blåsan höll på att sprängas och kom innanför dörren så var mamma exalterad att jag skulel gå upp och titta:). Väldigt stort och fint blev det!:D Måste fan fota lite snart så ni får se!:D Mamma hade även julpyntat fint här uppe och jag har fått min egen ljusstake^^. Den gamla med fula fåglar på som jag älskar:D. Den får mig också att bli nostaglisk;). Jag ska fota så ni får se ikväll eller imorgon=).

 

Nu har jag iaf skrivit klart det som skulle ändras på PM:et och skickat in det till läraren:). Hoppas hon inte ändrar tillbaka sig:P.

Längtar som en tok efter att få hästarna omskodda med snösulor så det går att rida ordentligt!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: