Korkad häst-->Smart häst
2010-11-25 / 12:01:18 / Sandras inlägg

Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg för dagen så skrev jag att min shettis var korkad som stod i den värsta blåsten medan de andra stod under vindskydd. Jag tror att Gäzzle läste det! För nu när jag gick ner och gav dem hö i hagen så hade hans position bytts ut till det mest skyddade stället i hagen längst uppe i skogen. När jag la ut maten i massa små högar i hagen så promenerade Gäzzle raka vägen till öppningen istället för att hugga in på maten. Så tittar han på mig och gnäggar svagt. Ser då att övertråden till hagen är öppen vilket innebär att de kvarvarande tråden endast är ca 35 cm hög! Det är inte så svårt för en viss Aron att bara traska ut ur hagen med andra ord! Lucky med iofs, men han skulle aldrig göra det:P. Iaf så gick jag fram till tråden och stängde den, och då kunde Gäzzle ta det lugnt och gå och äta med de andra^^. Min ponny är visst inte så korkad ändå!

 

Min SMARTA shettis:D




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: