Irriterad!
2010-11-26 / 18:15:25 / Carolines inlägg





Alltså vad är det med folk? Orkar ni bara klaga? Det står KLART och TYDLIGT i texten att det var ANDRA gången jag red hästen i första filmen, och att det var vår FÖRSTA träning i andra. Jag förstår mig inte riktigt på folk som bara orkar klaga. :P Det finns något som kallas träning. Träning = Färdighet. Jag tror nog minsann att du som skrev kommentaren också har varit i det stadiet nångång tidigare i ditt liv. :) Tycker du jag ska sluta rida bara för att jag kanske inte är lika bra som du? Jag tränade för min tränare i andra filmen, tror du inte jag vet om själv hur jag red där och att vi tränade på det? Nej, ta och hitta på nåt annat att göra istället för att sitta och klaga på folk!


2 Kommentarer
Erika:

Välkommen till att ha en blogg. ;P

Tyvärr så kommer det elaka och onödiga kommentarer då o då.

Även om man inte vill de.



Men de är först bakom en dator skärm folk vågar dryga sig.

Oftast vågar man inte öga mot öga, för rädd för mothugg osv.



Bakom en skärm är du gömd.

Ingen vet vem du är, om du inte går ut med ditt namn osv o man känner varandra.

Man kan dessutom skriva ett namn, men man heter något helt annat. :/



SKRIVET DEN: 2010-11-26 KL: 18:42:07 URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Erika:

sv;

Jo absolut, folk vill ju gärna trycka ner andra.

Verkar som dom mår bäst själva när dom får trycka ner andra.



Men visar man sig stark, eller så eller framför allt inte bryr sig tröttnar dom fort. :P



SKRIVET DEN: 2010-11-26 KL: 20:17:23 URL: http://eriikapettersson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: