Imorn SKA jag rida!
2010-11-25 / 23:52:32 / Sandras inlägg

Imorgon blir det ridning av minst en pålle, det tänker jag bestämma här och nu! De har vilat ett bra tag nu, säkert en hel vecka!:O De har nämligen inga snösulor än så det blir styltor i hovarna. Men om jag så ska rida på banan för att inte halka så tänker jag göra det, för rida det ska jag!

 

Älskling på bild:´)

 

edit: Jag gillar att rida på banan, men just nu har jag ingen inspiration till att rida nån seriös dressyr så då känns det onödigt att hålla till på banan för ridning. Och jag tänker inte rida dressyr när jag inte har någon motivation alls till det, för då blir det bara tråkigt. Dressyr i skogen rider jag däremot en del, men mest för att hålla koll på pållen lite mera^^. Men ja, det går inte att rida i skogen nu för det är svårt att komma dit när vägarna är superhala för att det har blåst så mycket. Där tar man sig inte fram med styltor i hovarna!

 

Nu säger jag god natt så hörs vi imorgon!:) Kram på er.

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: