HAPPY!:D
2010-11-25 / 11:35:46 / Sandras inlägg

Vaknde i morse och var helt död efter en natt med endast några få timmars sömn. Ut till hästarna för matning och utsläpp. Sen var det frukost och skit innan jag skulle åka till min pluggkompis och skypa med vår handledare som bor i Shanghai som ska vägleda oss genom vårt c-uppsatsskrivande. Igår skickade vi in vårt PM inför uppsatsen som hon skulle titta igenom och idag skulle hon opponera sig på det. Hon tyckte det var jättebra skrivet och att vi varit jätteduktiga:D. Bara några få ändringar som ska göras:D. HAPPY!:D

 

Att tillägga är att PM-skrivning och själva c-uppsatsen är något som alla bävar för när man påbörjar sjuksköterskeutbildningen, särskilt själva uppsatsen naturligtvis och den kommer till vintern;). Efter vecka 13 är vi så gott som fria människor:D.

 

Okej, ganska tråkigt att läsa om min skola, jag förstår:P. Men en annan anledning till lycka är att jag just nyss fick solen i ögonen som lyser in genom fönstret:D. Det har ju snöat och blåst några dagar nu, men alldeles just nu så snöaroch blåser det med SOOOOLSKEN!:D Iaf i dessa fem minuter;). Fast jag är inte den som klagar för jag tycker det är ganska mysigt med blåsten och snön när man är inne=). Och det är inget kraftigt snöfall så det är hanterbart, vilket är det enda kriterie jag har för att snön ska vara bra:D.

 

Som en liten parantes kan jag säga att jag har fyra smarta och en knäpp häst:P. Alla utom Gäzzle stod i hagen där det är vindskydd och vindstilla, men lilla shettisen trotsade vädret och ställde sig i mitten av hagen där det blåser som värst och ser helt oberörd ut;). Haha, älska min lilla ponny:D.

 

Ha de bra så länge alla=). Kram på er!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: