God natt-film:)
2010-11-27 / 00:27:47 / Carolines inlägg

Tänkte jag skulle avsluta dagen med något roligt:D. Ligger på soffan och käkar kladdkakesmet jag. Jag gjorde iordning det för jag skulle göra kladdkaka, men hade ingenting till och orkade inte göra hemmagjord vaniljsås s¨då struntade jag i ett grädda den ens:P. Gott med smet;). Kelly och jag gjorde sockerkakssmet i vintras, men när den stått framme ett tag så blev den till cement:P. Det var aningen otippat! Tror det var för att vi glömde nån ingrediens (no shit, Sherlock)!

 

Bjuder på ytterligare en film=). Det här är en film från ett misslyckat ridpass med sadel som avslutades barbacka och blev lite bättre iaf, även om det är långt ifrån bra:P. Red igenom LA:4 men det blev som det blev:). Senare fick vi reda på att Pussel satt fast i nästan hela högersidan. Men han är ju så underbart snäll och så underbart underbar så han skulle inte göra en fluga förnär<3.

 

Nu tänker jag säga god natt för idag så får vi se hur uppdateringen blir imorn:). Har en del att göra då, men nånting ska det allt komma upp här! Kram på er alla där ute som behöver en kram=)

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: