Globen horseshow
2010-11-29 / 00:32:56 / Sandras inlägg

Jag har faktiskt aldrig varit i Globen nån gång! För mig är det som en dröm att få komma på Stockholm horseshow, medan det för andra är en vana som de gör varje år, inget speciellt liksom. Men jag bara älskar att titta på TV och längtar tills jag nån gång ska få komma dit!:)

 

Just nu tittar jag på küren från idag på svtPLAY! Kollade fyrspann och stjärnornas hoppning tidigare idag, men det är såklart ändå dressyren som är bäst! Hoppningen är också rolig att se, men det går på TV lite då och då från andra stora tävlingar så det blir faktiskt lite tråkigt:P. Men måste säga att Edward Gal ändå är den som rider finast, även fast teamet med Totilas är splittrat. Han rider så jävla mjukt och fint och det är en dröm att se:). Sen finns det såklart många andra som rider riktigt fint med såklart, men det är nåt som jag gillar väldigt mycket hos honom=).

 

Nu har jag tänkt krypa ner i sängen iaf=). Måste läsa lite på statistisk analys och försöka fatta mig på det bara så jag kan göra uppgifter på det imorn innan jag ska till skolan:P. INTE roligt! Men nu säger jag god natt till er alla:).

 


1 Kommentarer
Ida:

Kul med globen horseshow :D



SKRIVET DEN: 2010-11-29 KL: 00:57:31 URL: http://ipeterson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: