Glad Lilla Jul på er alla!
2010-11-27 / 16:02:13 / Carolines inlägg

För er som undrar, så är Lilla Jul något vi firar på Åland varje år lördagen innan Första Advent. Men även fast jag bor i Sverige nu, så kommer det alltid att för mig vara Lilla Julafton den här dagen. :) Lilla Julafton är då en tradition som Ålänningarna har kommit på, då man får en liten julklapp och fikar lite pepparkakor och julmust.



Idag skulle jag egentligen ha åkt ut till Emma och ridit Donna med henne och Carino för Snazzas ära. Precis som vi gjorde idag för ett år sen fast med Zäta och Snazza. (Min fd medryttarhäst och hennes moder som Emma ägde). Men eftersom jag är sjuk så blev det inget av det idag :( vi får ta det en annan dag här framöver helt enkelt.

Istället ligger man hemma, nyser och snorar för fullt :P haha. Låter inget vidare kul va? Det är det inte heller. ;) Jag är så ridsugen nu så jag håller på blir tokig!

Vad ska ni andra hitta på med era hästar idag ute i den kalla fina vintern? :D



Här är en film från våran ridtur på Lucia förra året med Kickan och Snazza för er som vill kolla, då all snö kom. :D Mysigt var det!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: