Ger upp!
2010-11-30 / 22:34:17 / Sandras inlägg

Nu ger jag upp! Orkar inte skriva eller läsa ett ord till ur de här artiklarna! Jag har ändå lyckats få ihop lite förståelse för vad dessa handlar om och hur jag tycker de är uppbyggda. Men just nu vet jag inte ens vad jag skriver här riktigt så nu är det verkligen dags att ge upp! Hjärnan är helt utblåst och jag känner mig nästan död. Ont i hela kroppen av nån anledning, särskilt nacken såklart-.- Är ju konstant förkyld-.- Men nu tänker jag strunta i att jag inte granskat klart hela artiklarna. Det får gå som det går. Imorn börjar hemtenta som håller på i tre dagar där vi ska granska två artiklar, en kvalitativ och en kvantitativ. Den som tycker det låter lätt eller kul tvingar jag nu att ändra åsikt, för det är det inte-.- Hur som helst så har vi seminarium imorn på det här med artikelgranskning så jag hoppas bli expert på detta efter det;). Kommer inte att hända men ändå, blir nog lättare än nu iaf:).

 

Nu har jag babblat klart. Ska ta och placera min kropp i sängen och mitt huvud på kudden (eller på armen, har inte bestämt mig) och sen är planen att slockna. Inte tänka, inte röra mig, utan helt enkelt slockna. Tror ni det kommer att funka? Nej, det tror inte jag heller, men jag kan väl för fan få önska!

 

God natt till er alla:). Kram på er, vi hörs imorn!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: