Det tog sin lilla tid
2010-11-23 / 23:22:15 / Carolines inlägg

Nu är bloggdesignen äntligen klar, och bloggen är redo för att startas. :) Idag har jag mestadels tagit det lugnt, mår inte så jättebra eftersom jag har en förkylning pågång i kroppen som inte vill bryta ut. Är trött, hängig och hostar. Nej usch och fy, jag har inga planer på att bli förkyld och sjuk inte. :P

Jag tog mig i varje fall ut till Birsta på förmiddagen, köpte ett par vinterridstövlar från Hööks som jag verkliven behöver. Dom är vattentäta, varma och sköna! Dock var dom väldigt liten i storleken, jag fick ta strl 40 som jag aldrig haft på ett par skor förut. Jag har vanligtvis 37-38. Sen vill man ju få plats med sockor i, samt att det inte ska vara för trångt för tårna. :)

Sen har jag då varit och kollat på en ny lägenhet ikväll som jag och min sambo väldigt gärna vill ha. Så nu håller vi alla tummar och tår för att vi får den! (Y) Sen har jag resten av kvällen spenderat till den här bloggdesignen då, det finns några få små saker som jag skulle kunna ändra på men det får bli en annan dag.



Bild på mig och min nuvarande medryttarhäst Malakoff.

Han är en ridtravare som jag har skött om sen i April i början på året. Tyvärr kan jag inte utveckla min ridning med honom som jag vill, så därför kommer jag att sluta på honom efter Julafton. Men en riktigt fin kille är han! Stor personlighet och vill verkligen göra sitt bästa.


Och här har ni då min nya pärla som jag kommer börja rida från 1:a December.

Alfarahan heter han, kallas Farre och är en PRE Arab på 3,5 år. Inriden och kan grunderna, så det ska bli riktigt roligt att utvecklas tillsammans med honom. :) Han är en jättehärlig kille, och jag vet att vi kommer trivas bra ihop. Jag hoppas att ni kommer tycka det ska bli roligt att följa våran utveckling tillsammans! :)


1 Kommentarer
josefine:

Är det dom stövlarna för 249? :D Jag har dom oxå! Gillar dom skarpt. Varma och sköna.. Men tkr inte dom är små i strl :O jag har 39 i mina som vanligt, och har tjocksockar i. :o :D xD



SKRIVET DEN: 2010-11-24 KL: 10:42:56 URL: http://minfux.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: