Det blååååser
2010-11-24 / 13:13:38 / Sandras inlägg

Våra hästar brukar få gå ut på morgonen när de får frukost. Men idag är ingen vanlilg dag! Det snöar och haglar om vartannat och blåser ganska mycket. Så därför fick de vänta tills elva-tiden innan de fick komma ut. Jag gick ut och täckade på dem massa. Alla har vintertäcken på sig, storhästarna har dessutom halstäcken och Lucky har ett fleece på sig under! När jag kom ner till hagen så visade det sig att det var ungefär vindstilla där. Så nu står mina hästar väldigt mycket täckade fast det bara är 4 minusgrader^^. Men de är iaf skyddade om det visar sig att det börjar blåsa från alla håll!

 

Jag höll däremot på att flyga bort när jag gick ner till stallet, men det är en annan historia!

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: