Dansbandskampen
2010-11-28 / 13:17:58 / Carolines inlägg

Kollade ni också på dansbandskampen igår kväll? Det gjorde jag, och jag tycker det var väldigt synd att Donnez åkte ut, men så är det ju när det bara är en som kan vinna. Jag kommer inte gilla heller att någon av Willez eller Elisa´s kommer åka ut, det här är de tre band jag gillar mest och vill att ska vinna. Just nu är det dock bara Willez, Elisa´s och Patriks Combo kvar. Jag hoppas att Willez eller Elisa´s vinner! Eller vad säger ni? :D



Donnez, synd att dom åkte ut. Jag tycker dom är GRYMT bra!


Willez, låten är dock från ett tidigare program men den är så otroligt bra!


Elisa´s, är dom inte grymt bra?



3 Kommentarer
Mia:

Är det verkligen någon yngre som tittar på det där programmet? Det är ju inte direkt en populär musikform:P. Är ju bara gamlingar som tycker om det^^



SKRIVET DEN: 2010-11-28 KL: 16:14:07
Olivia:

Jag kommer kanske vara med på dansbands kampen på lördag... Patriks combo var på bockeninvigningen och jag var där med min kör och då innan så filmade dom på oss! ser ni en tjej med lila mössa så ä de ja :P



SKRIVET DEN: 2010-11-29 KL: 20:06:11
Stina:

Håller med dig, synd att Donnez åkte ut. Nu håller jag Elisas!



och till den första komentaren: Det finns många "yngre" i detta avlånga land som uppskattar denna musikstil. Varför skule man inte göra det? Jag är en STOLT dansbandsälskare. Jag gillar dansband lika mycket som jag gillar pop, rock & dyl!



SKRIVET DEN: 2010-11-29 KL: 23:00:26 URL: http://santinaafsire.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: