Bjuder på två filmer såhär mitt i natten ;)
2010-11-26 / 01:10:32 / Carolines inlägg


Här är en film på mig och Donna från förra vintern, andra gången någonsin jag red henne. Hon var min halvfoderhäst tidigare. Jag är väl medveten om att tyglarna glappar, men hellre det än att man ska dra hästen i munnen anser jag. Jag vet även hur hon går med huvudet, men det var som sagt andra gången jag red henne. För nya ryttare är Donna expert på att gå med huvudet i luften och titta på stjärnorna! ;) Jag har utvecklat min ridning sen dess, så någon kritik för det vill jag inte ha. Men tycker inte ni också att det här härligt att plumsa i djupsnö? :D


Här är en film från våran första dressyrträning, är hon inte fin Emmas lilla Donna? <3


Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, natti natti på er! :)


3 Kommentarer
josefine:

Ni passade så bra tsm!



SKRIVET DEN: 2010-11-26 KL: 07:30:38 URL: http://minfux.blogg.se/
Hanna:

Åh vad fina ni är! Delar ni på hästen, eller? :)



SKRIVET DEN: 2010-11-26 KL: 08:37:16 URL: http://teenriders.blogg.se/
Becca:

Asså. varför lägga upp en film på sig själv när man rider när man rider förjävligt?

Asså fimen i filmen högst upp står det att hon var svår att få ner på tygeln.. asså det går ju inte lättare för att man galopperar runt hej vilt och inte ens försöker jobba hästen.. desstuom så var det korsgalopp ett flertal gånger som det itne gjordes någonting åt.

Sedan andra filmen. bra att rycka häsen i munnen. du kom fram i trav och när hästen började trava så röck du den i mummen. dubbla signaler. vad bra hörrudu.



SKRIVET DEN: 2010-11-26 KL: 15:50:12



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: