Vilodag för hästarna + önskemål från er läsare
2010-12-03 / 14:55:33 / Sandras inlägg

Har nu insett att det inte finns en chans i världen att jag kommer att hinna rida idag. Klockan är redan snart tre och jag har inte gjort klart den första artikeln än! Sista inlämningstid är vid midnatt. Annars hade jag tänkt ta en skrittrunda med Lucky idag innan hoppningen imorgon. Men men, det är som det är det. Bara att hugga i med den här skiten nu.

Som någon kommenterade och frågade varför vi slutat skriva om hästsaker. Det har vi ju inte riktigt direkt. Det mesta på vår blogg handlar om hästar. Men ja, tillbringas det inte så mycket tid i stallet eller tillsammans med hästar så kommer det naturligtvis inte så mycket inlägg om hästar heller. Och ja, livet handlar inte enbart om hästar;). Just nu handlar då MITT liv mest om plugg plugg plugg, och det är förbannat tråkigt. Imorn, däremot, kommer det att handla om HOPPNING för den som gillar det;). Ska komma ihåg att ladda kameran ikväll med så det blir filmer från rundorna imorgon;). Lucky kommer såklart att vara hysteriskt pigg som vanligt så det blir intressant att se;).

Har ni några önskemål om vad vi ska skriva om?:) Just nu skriver vi bara det som faller oss in för att hålla bloggen igång. Så förslag på vad vi ska skriva om och hur ni skulle vilja ha bloggen utformad (tex tävlingar, hiss/diss, övningar osv osv) tages tacksamt emot:D

Nu ska jag återgå till mitt tråkiga artikelgranskande som jag kommer kugga fetmycket på.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: