Julklappshoppning=)
2010-12-18 / 23:09:46 / Sandras inlägg

Drömde en mardröm i natt som jag inte ens orkar gå in på igen. Men den gjorde iaf att så att jag vaknade halv fem i morse, kallsvettig, skakande och storgråtande och det var omöjligt att somna om. Vid sju skulle jag upp så låg kvar tills dess innan jag gick ut i stallet.

 

Det var julklappshoppning idag:). Lucky var faktiskt inte så sugen på tävling idag. Han blev irriterad på de andra hästarna (inte så konstigt när det var nio hästar inne på framhoppningen samtidigt och man är tvungen att galoppera tätt intill varandra) och var inte så sugen att vara inne på banan, men han var het och hoppade ändå=). Han var inte spänd på funktionärerna och inte på startstolparna så det går framåt=). Dock kan jag hålla med Lucky, det är faktiskt ganska tråkigt att hoppa ibland:P. Det händer ju ingenting^^.

 

Fick 28 poäng i cupen och den som vann hade 30 poäng. Alla som var med i cupen fick hederspris=). Jag kollade på priserna och blev inte så sugen så tänkte ta en borste eller nåt, men så såg jag ett marinblått schabrak med vit kant som jag gillade:D. Sen visade det sig att det var ett sponsorschabrak från Folksam!:O Älskar det verkligen:D. Aron kommer bli såååå snygg i det!

 

 

Fick även choklad och ett ljus som ändrar färg=)

 

Såklart utklädda=)

 

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: