Uteritt med Jadris:D
2010-12-10 / 20:28:22 / Sandras inlägg

Red ju som sagt ut med LilleMan idag=). Det första han gör när han kommer upp från åkern där vi skrittat lite medan en traktor körde på vår väg var att spänna upp sig och kolla sig omkring xD. Pussel gick först och Aron fick för sig att det var dags att leka:P. Så han körde ner skallen och körde upp med sitt karakteristiska frambenssprattel:P. Han är jävligt vig iaf kan jag säga:P. Men ja, jag sa åt han och sen gick jag fram och skrittade först=).

 

Skrittade en kortare tur i skogen=). Mamma skulle på middag för att hon jobbat inom kommunen (som dagmamma) i 25 år kl tolv så vi hade inte så mycket tid innan hon var tvungen att göra sig iordning:). Hon fick ett presentkort på en dressyrsadel:D.

 

Jadris var duktig iaf=). Jätteduktig t o m:D. Reagerade inte på rådjur och inte på när Pussel hoppade till för en fågel som flög upp:P. Inte vet jag om han hade mycket mer att fokusera på^^. Han gäspade gott när vi kom hem iaf, så han var redigt trött^^.

 

 

Bild från i januari^^. Växande bebis!

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: