Tips för ryttare
2010-12-13 / 21:26:08 / Ridövningar

Den trefaldiga världsmästaren i dressyr höll clinic på Stockholm horseshow. Ni kan läsa ett litet utdrag i Hippsons tidning här där det står rent allmänna tips om ridning som är användbara för all typ av ridning:).

 

 

Google-bild.

Edward Gal och Moorlands Totilas. Så jävla underbart ekipage som man väl aldrig mer kommer få se tillsammans:(.

 

Edward är nog min största förebild inom dressyren. Jag älskar hans ridstil. Han ser så mjuk och lugn ut och det han säger känns väldigt vettigt och förnuftigt. Man ser knappt att han rider! Även när han rider andra hästar så ser det väldigt bra ut, och det är SÅ jag tycker dressyr (och all annan ridning) ska se ut!=)

 


1 Kommentarer
Jessica:

Han VAR min förebild, tills jag såg att han rider rollkur..

Jag blev sjukt besviken..



SKRIVET DEN: 2010-12-14 KL: 15:53:24 URL: http://caspiantage.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: