Städ-fredag
2010-12-10 / 12:17:16 / Carolines inlägg

Förlåt för min dåliga uppdatering, men det finns skäl till att jag inte orkat/haft lust att skriva något. Jag har nu valt att ta en paus från Farre för att tänka igenom ordentligt om han verkligen är rätt för mig. Jag har inte ändrat mig p.g.a att någon bett mig, utan jag har ändrat mig för att JAG känner att det inte står rätt till.

På söndag har jag iaf en provridning som jag ska på :) det ska bli spännande och roligt. En 17-årig D-ponny, skimmel arabsto. Verkligen skitfin! :D Precis som min drömhäst ser ut. Hon är en fd ridskoleponny och kan öppna, sluta, skrittpiruetter bland annat. Klickar vi så tror jag det kan bli bra. :) Men vi får se hur det blir som sagt.

Nu ska jag snart äta lite frukost när min pojkvän kommit hem från affären, och sen ska jag städa! För i eftermiddag ska jag till tågstationen och möta Sandra, hon ska vara här över helgen :D skoj!




1 Kommentarer
Tova:

Hur kommer det säg att det känns så? :(



SKRIVET DEN: 2010-12-10 KL: 20:18:22 URL: http://kazince.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: