Söt-Lucky idag:D
2010-12-22 / 21:53:06 / Sandras inlägg

Lucky var så söt idag (som alla andra dagar) när jag tog in han^^. Han tyckte vi skulle springa lite i djupsnön tillsammans så då gjorde vi det. Han är VERKLIGEN en häst som älskar snö! Herregud alltså, lilla pållen! Men iaf, det är ca 80 cm snö nu och han och jag hoppade oss framåt i mörkret^^. Behöver jag säga att det blev jag som tröttnade först? Så då tog vi en liten vilopaus stillaståendes på stigen (som var full med snö eftersom det snöar konstant) innan vi fortsatte i en lugnare takt in i stallet;).

 

Ställde in honom i boxen och gick ut för att hämta nästa omgång med hästar. När jag kom in så såg jag att han inte rört sitt kraftfoder än och när jag tittade på honom så började han klia halsen mot stolpen och tittade på mig igen^^. Han hade halstäcket på sig än för jag ville ha in de andra hästarna så fort som möjligt. Så då plockade jag av halstäcket och kliade lite under täcket och sen var han nöjd^^. Han kliade tillbaka lite och sen fick han matro^^. Min gullis:D<3

 

Kliar varandra i hagen i våras<3

 

Han hade en lång period när han slickade överallt på mig i våras^^. Inte bara händerna alltså, utan även magen, ryggen, nacken, huvudet, you name it!

 


1 Kommentarer
julia:

jättefin blogg!! :D



kram!



SKRIVET DEN: 2010-12-22 KL: 22:37:01 URL: http://onceagaiiin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: