Snöstormen fortsätter!
2010-12-20 / 12:08:38 / Sandras inlägg

Jag gissar att folk är trötta på att läsa om snö överallt nu och hur negativt allting är. Men då kan jag iaf meddela att jag fortfarande har en barnslig förtjusning i det vita äcklet som faller från himlen:D. Men vill helst att det ska fortsätta vara pudersnö, vilket det säkert inte är snart^^. Gäzzle, 90 cm shettis, drunknar nästan i snön när han ska till hagen! Och han har ju också en vana trogen att morgonkissa på väg ner till hagen (lika som Aron) och då går han av stigen och ner i den djupaste snön^^. Jag kan inte för mitt liv förstå hur han kan tycka det är bekvämt att ha snö upp över magen och då ställa sig, dra ut snoppen och pinka xD. Inte fattar jag verför de gör så heller istället för att vänta tills hagen eller göra det i boxen innan de ska ut xD. Men jaja, det är ju skönt att de inte pinkar i boxen iaf;).

 

Slutpratat om kiss nu! Jag har iaf varit duktig och eldat för första gången helt själv i den här pannan:D. Eldade i förra huset med en heeeeeelt annan panna (var även 6-7 år sen^^) och har hjälpt till i den här, men har aldrig gjort det HELT själv så jag är stolt^^. Det ville inte ta sig först, men jag gav mig inte! Jag hade gett mig fan på att det skulle brinna i den satans jävla pannan och det gjorde det!:D Eller ja, det GÖR det menar jag;). Ska strax ut och stänga spjället=).

 

Blir strax till att käka lite chokladglass med chokladbitar i (kanske ta chokladsås till?^^) och sen är det dags för STÄDNING som fan!

 

 

En randombild från världens bästa och roligaste midsommarfirande;)

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: