Så jävla fint väder!
2010-12-07 / 10:05:15 / Sandras inlägg

Idag är en sån här dag som man bara vill hoppa upp på hästen och skritta ut en låååång runda i skogen! Solen skiner, det är bara 10 minusgrader och vindstilla:). Men tyvärr är det inte vad som står på schemat för mig idag! Istället ska jag till tandläkaren mitt på dan, och efter det ska jag faktiskt jobba på att plugga ikapp en del. Ligger efter gaaaanska mycket om man säger så. Så ja, en uppgift som skulle in i maj ska göras på em idag:).

 

Fick även en mindre chock när jag för ovanlighetens skull ställde mig på vågen i morse och den visade två kg mer än jag någonsin vägt tidigare! Nog för att jag märkt att jag blivit tjockare, men jag trodde inte det var så illa faktiskt. Så, ja, nu är det bantningsdags för mig. Det är säkert nån som blir upprörd över det, men egentligen är det konstigt. Djur som är för tjocka bantar man ner utan att tänka på det. Djur ska vara i form och vara i en vikt de mår bra av. Ska inte det gälla även människor? Bara för att man kan tvinga ner ett djur i vikt så behöver det bäl ändå inte betyda att man som människa ska avstå bara för att vi KAN det? Jaja, jag måste iaf gå ner minst fem kg i vikt, helst tio, men tänker lägga upp så jag har väldigt lång tid på mig:).

 

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: