Önskeinlägg - bilder
2010-12-19 / 21:58:20 / Sandras inlägg

Har fått önskemål om att lägga upp några bilder på mina hästar så då gör jag det:). Det kommer ju upp bilder på hästarna nästan varje dag, men mest av allt är det på Lucky som ni kanske märkt:). Men här kommer det några bilder iaf:D. Klicka på dem så blir de större:).

 

Gäzzle blir först ut:). 4 år, shetlandsponny.

 

Här är min förra inrdiningsponny som jag sålde i september 2009:). Okidoki heter han, men jag kallade honom för Disko. Han kallas nu Oki:). Den är mitten på första bilden är han:D. Nu 4 år (2 och 3 år på bilderna), holländsk ridponny.

 

Nu kommer det bilder på lilla Myrra, eller Myrra-Bell som hon heter egentligen=). 4 år, brittish spotted pony.



Greia, en fjording vi hade i 17 år, från det hon var 7 månader gammal:). 




Nu kommer vi till Pussel:). Edelgaves Prunus är hans hela namn=). Knabstrupper, 7 år. Han är allt från 4-7 år på bilderna=).



Aron blir det nu:). Aragon heter han egentligen, treårig halvblod/holstiener. 



Har några bilder på min b-ponny som jag sålde för drygt sex år sen med:). Sevilla hette hon, men jag kallade henne Cilla. Hon står nu på Älvdalens ridklubb=). Welshsto född 92.



Och naturligtvis kommer även fem bilder på min bästaste älskling<3. Lancelot, kallas Lucky:). Fredriksborgare 13 år. 



Jag skulle även ha velat ha bilder på min allra första ponny Pysen som är den ponny som betytt mest för mig och som jag älskar och älskar hela tiden. Men har tyvärr inga bilder på honom på datorn och inte så jättemånga på kort heller:(. Men lägger upp en bild där han finns på min skylt till studenten iaf!


Den bilden får vara stor så han syns ordentligt=). Tyvärr är han död nu och jag fick aldrig chansen att ta farväl av honom:´(. Sålde honom till en ridskola och det är det beslut som vi alltid kommer att ångra:´(. Men nu har han det bra i hästhimlen<3. 


Nu har jag lagt upp 39 bilder med hästar iaf:D. Är roligt att titta igenom gamla bilder på de älskade hästarna<3. Det finns även många, många fler hästar som funnits i mitt liv men det är dessa jag har bilder på nu och som ligger närmast tillhands och närmast i hjärtat=). 

 

 


1 Kommentarer
amanda:

Hej ! Där jag rider på ett privatstall finns en fjording som heter Greia och jag är helt säker på att det är hon för hennes ansiktsuttryck kan man INTE gå miste om ! :D

Hon bor just nu på Åland , Jomala och ägaren heter Therese Söderberg, finns även på facebook.

Greia har varit där i kanske ett år , när hon kom dit var hon förstörd, asså lat, envis och kaxig mot alla andra hästar.Hon har nu ett föl som heter Samba.Vill du ha mera info så kontakta Therese på facebook ! :D

Jag heter Amanda Erikslund och finns också på facebook.Haru inte facebook så får du mejla till [email protected] du får nytta av denna information ! :D

Varma kramar från Åland



SKRIVET DEN: 2010-12-30 KL: 14:28:03 URL: http://trixhundarna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: