Nu är jag i Sundsvall hos Carro:D
2010-12-10 / 20:13:20 / Sandras inlägg

Nu är vi båda två på samma ställe för förstagången sen bloggen startades:D.

Red ut på Aron för första gången på evigheter idag=). Förra gången så stod han lite på två ben och var allmänt spänd så då insåg jag att han behöver mer ridträning för att inse sin rolls om ridhäst innan han kan ridas på vägar med djupa diken och skit på sidan om:). Detta var i slutet av förra vintern:P. Men idag skrittade vi ut iaf=). Mer info kommer om det!
Sen red jag Lucky^^. Mer info kommer om det med;). Fixade all mockning, sopade och spånade åt hästarna med=).
Sen var det STRESS som gällde! Jag hade inte ens funderat ut vad jag skulle packa, hade inte slagit in julklappen till Carrosen och ja, ingenting! Så jag stressade halvt ihjäl mig och hoppas att jag fick med mig det nödvändigaste hit;).

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: