Måndag och pluggdag!
2010-12-13 / 21:15:40 / Sandras inlägg

Det här med sömn är inte det allra lättaste må jag säga!;) I morse när jag sov som bäst så ringde klockan, så då var det bara att hoppa upp och kubba ut till hästarna. Mamma tog ut Lucky och småttingarna och jag tog Aron och Pussel. Skithästar:O. Pussel sket på vägen ut och det första Aron alltid gör när han kommer ut på morgonen är att stanna och pinka. Tror mer och mer på att Jadris faktiskt är en ridbar, gigantisk hund istället för en häst;). Han morgonrastas och går och nosar när han leds xD.

 

Jag har haft lite småtråkigt i reklamen på Top Model så jag redigerade några bilder på Carro och Berit. Tänkte jag skulle ladda upp dem här med:). De andra var ju så suddiga och tråkiga så jag kunde iaf ta och fixa till färgerna och HD på dem:P. Så här kommer de:)

 

 

 

 

Är ju inte världens mest smickrande bilder, men tror de var de bästa från själva ridningen:P. Ska ta och fixa till en av bilderna på henne huvud med hade jag tänkt:). Slänger isf upp den här med sen:D.

 

Idag har jag varit i skolan hela dan. Kursintro+tre föreläsningar. Det är så jävla jobbigt att sitta still! Har massor med överskottsenergi och när jag hämtade hästarna så sprang jag och hoppade runt i djupsnön och sen sprang jag runt en stund med Lucky^^. Det hjälpte minimalt för stunden, men sen nu är det lika illa igen^^. IMORN ska jag rida iaf för då är jag ledig!:D

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: