Lördag:)
2010-12-11 / 17:30:58 / Sandras inlägg

Det här med att sova är definitivt inte min grej alla gånger! Men men, jag överlever;). I natt har jag fått sällskap av två kissemissar iaf^^. En uppe vid huvudet att mysa med och en nere vid fötterna på andra sidan så jag fick ligga på snedden;).

 

Har börjat läsa en så jävla hemsk bok nu! Handlar om sexuella övergrepp på barn och pedofilihärvor som man knappt ens kan föreställa sig. Det är en självbiografi, vilket innebär att det är författaren själv som varit med om det. Den heter "Hur kunde hon?" och är skriven av Dana Fowley. Jag är övertygad om att det finns fler böcker därute med liknande innehåll som också är "bra" (bra är väl fel ordval, men nyttigt att läsa kanske är ett bättre) men den här är skriven väldigt bra. Har dock bara läst 150 sidor än så det är en hel del kvar, men jag räknar med att den kommer vara lika lättläst hela tiden så den kommer att vara utläst om nån dag bara. Usch, bara sååå hemsk.

 

Idag har vi varit på Sundsvalls fältrittklubb hela dan på deras julshow=). Lite allt möjligt stod på schemat där;). Hoppning, dressyr, kapplöpning, lucia, ride and run osv^^. Riktigt skojigt:D.

 

 

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: