Kom med alla förslag ni har!
2010-12-23 / 22:12:27 / Dressyrohoppryttarna

Det känns som att våran blogg behöver en "sockerkick" ;) eller tycker ni inte? Nu vill vi ha hjälp av er läsare, vad skulle vi kunna göra för att förbättra våran blogg? :D Vad vill ni läsa om? Ge gärna tips på vad vi kan skriva om, ja ni förstår nog vinken! :) 

Kom med alla förslag ni har :D så ska vi göra vårat bästa för att förbättra den så ni vill fortsätta läsa! Vi vill se många kommentarer till det här inlägget. ;)


1 Kommentarer
victoria:

Jag älskar verkligen hästar, men själv är jag en allergiker, så jag får varken rida eller vara i kontakt med hästar.. Jag skulle vilja se mer videos på t ex när ni är ute och rider & flera bilder ^^

Kram





SKRIVET DEN: 2010-12-23 KL: 22:41:17



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: