Julstök=ingen ridning:)
2010-12-23 / 21:37:58 / Sandras inlägg

Sista julstöket är avklarat nu:). Inhandlat och slagit in de sista julklapparna:). Faktiskt tycker jag det är mysigt med mycket folk när man är och julhandlar, får lite mer stämning av det:D. Är faktiskt SKITNÖJD med de flesta av mina julklappar i år:D. Särskilt den till mamma:´)<3. Vet att hon kommer att fullkomligt äääälska den=).

 

Ingen ridning idag heller. Har ju som sagt varit svinigt kallt idag så hade ändå inte kunnat rida nå på riktigt:). Även fast man säger att hästarnas lungor inte mår dåligt av kall luft eftersom de har så lång hals som värmer upp luften så tror jag ändå inte att det är nyttigt. Luftvägarna då? Ska de skadas istället? Så ja, ingen ridning:). Hade ändå inte hunnit för har verkligen haft FULLT UPP hela dan! Säg den dag jag inte har det;).

 

Imorn hoppas jag på lite ridning iaf:). Men det är väldigt osett och tveksamt än det^^

 

 

5/3-10 och årets första fräknar växer fram;). Dock suger ju kvaliteten på bilerna på blogg.se så de syns ju inte särskilt mycket^^. Lucky och jag skrittade ut 2,5 timmar i det underbara solskenet<3

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: