Julstädat i stallet:D
2010-12-05 / 23:26:07 / Sandras inlägg

Rubriken tolkas som att det var urmysigt och jättekul att städa i stallet. Det var det inte! Jag tog på mig uppgiften att ta reda på allt man kan ta reda på med en sopkvast, mamma plockade med massa grejer. Jag kände mig som en liten unge som bara klagade och höll på:O. Kanske fick en hjärnskada av lavinen jag fick i skallen?;)

 

Men nu är det jävligt fint ute i stallet iaf:D. Glitter och juligt^^. Undrar hur länge det får sitta kvar dock? Aron lär väl lyckas riva ner det, I guess! Dessutom är det ju hovis imorn och det är ju inte känt för att vara den renligaste sysslan man kan göra i stallet-.- Den andra skitiga sysslan är rakning av häst, men det är redan avklarat! Förra veckan rakade jag Pussel för andra gången i år och idag rakade jag Lucky för tredje gången i år! Så nu har jag tjänat in apparaten;). Varje gång utöver nu är bara bonus:D.

 

Ska fota imorn på hur fint det är i stallet=).

 


1 Kommentarer
linda:

Hej. Carro, vilket pogram använder du där ? :)



SKRIVET DEN: 2010-12-07 KL: 16:06:03 URL: http://lindagiiissberg.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: