Julritt dan före dopparedan
2010-12-23 / 17:29:58 / Carolines inlägg

Idag följde Linda och Victoria med mig ut till stallet och fotade och filmade lite :) Bettan fick vara lite julfin eftersom det är julafton imorgon. :D Det blev en kort uteritt idag, vi var ute kanske 20-25 min för att det var så himla kallt så Linda höll på förfrysa fingrarna av sig stackarn. Beauty var så himla go idag! Pigg tjej och ville hemskt gärna galoppera när jag bad om trav, haha sötnosen. Men hon lyssnade fint när jag tog tillbaka henne och hon gick i en fin samlad trav. :D Jag tycker mer och mer om henne :') goflickan! Jag är en stomänniska jag :D dras mer till ston på nåt sätt. Vad föredrar ni? Ston eller Valack, eller går det bra med båda? :D

Här kommer lite bilder från vår mysiga tur idag! :)




Sugen på film? ;) Skriv en kommentar isåfall så lägger jag upp den här ikväll! :D



1 Kommentarer
Lina Holmbom:

Jag föredrar hingstar, har alltid varit svag för hingstar ;) =) En väluppfostrad sådan är underbar =) fast mest är det på hästens personlighet som avgör om jag gillar dom =)



SKRIVET DEN: 2010-12-23 KL: 19:25:24 URL: http://blog.skrotpilot.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: