Julhandling=)
2010-12-17 / 22:45:57 / Sandras inlägg

Blev ingen skola pga vädret idag. Men det visade sig att det inte alls var så farligt väder, så vi hade kunnat åkt till skolan iaf^^. Men blev Valbo och julhandling för min del istället=). Köpte några julklappar och sen lite värmande saker till mig själv på Hööks=). Även hälsat på bror med familj och underbara ungen är så vacker så det värker i hjärtat när jag ser på henne:´)<3. Om jag älskar mitt brorsbarn så mycket, hur mycket ska jag då älska mina egna barn?

 

Pussel fick ett nytt vintertäcke för Aron har slitit sönder hans. Blev ett sånt här: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=600345&deptid=112&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

 

Blev även en svart hals till för det fanns ingen blå eller vinröd hals:). Min vackra pojke fick ingenting alls:(. Tänkte köpa en julgrimma som han kunde ha på sig nu men jag insåg att det inte passar så bra till orange täcke som han har typ varannan dag^^. Inte heller särskilt bra till brunt täcke;). Men den här hade jag tänkt köpa iaf (röd naturligtvis), men blev ju inte så^^.

 

 

Vi från igår^^

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: