Julfotografering med Myrra:D
2010-12-14 / 22:21:10 / Sandras inlägg

Har fotat julbilder med barnen och Myrra idag:). Det här är enda bilden jag kan visa nu, för det är enda bilden som inte ansiktet på barnet visas:). Vill inte visa upp barnen på internet. Alla bilderna blev ganska hastigt tagna och suddiga för jag skyndade mig så hemskt pga att kamerans batteri dött två ggr men tog sig samman igen, och jag ville fota klart så fort som möjligt så det skulle hålla^^. Lilla Myrra äääääälskar verkligen barn! Vi har haft henne i snart fyra år(:O), sen hon var ett 6månadersföl:). Vårt motto var att hon skulle vara van vid ALLT när barn skulle börja hantera henne! Så hon är van vid allt:). Smala broar, lastbilar, åka bredvid spark, hastiga rörelser osv osv + allt allmänt en häst ska kunna såsom att ledas, lyfta hovar osv osv. Hon är helt underbar den här lilla donnan:D. Hon är ju trots allt bara fyra år men ändå så störtsäker på allting:)

 

 

Fina lilla flickan får en kram:)<3. Barnets egna ord: "Det är som att jag har en egen häst hos dig, Carina. Myrra är så härlig, jag älskar henne".




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: