Fortfarande hjärndöd
2010-12-01 / 14:34:03 / Sandras inlägg

Igår satt jag med artikelgranskning på tom hjärna hela kvällen. Som grädden på moset vägrade skirvaren skriva ut svart text. Att tillägga är att jag fyllde på bläcket IGÅR! Så jag fick skriva ut BLÅ text istället, vilket känns lite extra typiskt eftersom det är första gången på en evighet som vi faktiskt ska lämna in något skriftligt utan att skicka in över internet. Så ja, min lärare fick en BLÅ uppgift! Måste fixa till det där helt enkelt. Nåt mer jag minns från igår kväll var att jag, när jag låg i sängen, skickade ett sms till Carro som jag inte har en ANING om vad som stod i det! Har faktistk ingen aning, minns bara att det var 3 sms långt. Haha, snacka om hjärndöd! Värre än att vara stupfull ffs.

 

Har sovit skitdålig i natt, vaknade flera ggr. Vi hade rätt, ni och jag. Vi trodde ju inte att min plan att slockna så fort huvudet landade på kudden skulle funka, vilket den inte gjorde heller. Tankarna snurrade kan man säga, och det gör de verkligen nu med. Känner mig helt hjärndöd efter skolan på fm, och av trötthet, och av tanken på hemtentan som kommer hålla på i tre dagar nu, och av tanken på att göra nånting alls överhuvudtaget, särskilt pluggrejer som ligger efter.

 

Jävligt deppigt inlägg, jag vet! Ville bara säga att hjärndödheten fortfarande är kvar, som ni troligen märker av väl!

 

Längtar ut till min pojke som står och mumsar på en stor bal med hö:´)<3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: