Förstår mig inte på...
2010-12-19 / 20:52:06 / Carolines inlägg

Nej, jag förstår mig inte på människor som med avsikt vill göra en svartsjuk eller sårad. Vad ska det vara lönt för? Har man verkligen inget bättre för sig? Nej usch, det är inget jag ska bry mig om. :) För jag vet att jag inte behöver bry mig om sånt.


På tal om annat, så har ni säkert märkt att det varit dåligt bloggande för min del nu på ett tag. Har inte haft något att skriva om, och sen har jag börjat tappa lusten lite till bloggen. Det går liksom upp och ner, precis som det alltid varit med mitt bloggande när jag hade egen för ett år sedan. Men, jag ska försöka hålla den i topp. :) Men ni får hjälpa till så att jag vill fortsätta då med :D om ni fortfarande är intresserad av att läsa vår blogg. ;)

Den här veckan har jag spenderat på Åland med min underbara familj, och vi har haft det trevligt och hittat på roliga saker. :D Har därför knappt suttit vid datorn alls. Men imorrn bär det av hem till Sundsvall igen, och på tisdag blir det ridning. Ser fram emot det!

Ha det bra alla. :D


1 Kommentarer
linda:

Blev du svartsjuk och sårad bara för att jag saa att julia i min klas är medyttare på bittan ? :O Jag förstår typ att det handlar om de.



SKRIVET DEN: 2010-12-20 KL: 08:00:52 URL: http://varmblodstravaren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: