Erikshjälpen
2010-12-01 / 21:18:51 / Sandras inlägg

Mamsen och jag åkte och gjorde lite ärenden innan vi träffade Kristoffer, Jessica och Mattias på Erikhjälpen som är en ideell second hand-affär där pengarna går till nåt barngrejs. Jag köpte ett par varma, sköna vantar där:D. 20 spänn kostade de;).

 

 

Jag och Tallrot=)

 

Sen gick färden hem till Kristoffer och Jessicas hus för att titta på deras nya tapeter och fika lite;). Kikade även runt på lite sajter för mamma ville ha en röd klänning! Vi hittade en billig sida och beställde lite grejer därifrån;). Minns dock inte vilken sida det var:P. Jag beställde en ljusrosa lång sjal och ett ljusgrått linne med paljetter på=).

 

Myste även lite med Tallrot som bilden visar;). Största katten jag sett nån gång! Han tyckte det var supermys att bli kliad på magen;).

 

Nu tittar jag på Greys och sen blir det lite ridsport på eurosport! Så tror inte vi hörs nå mer här på bloggen idag. Isf säger jag got natt nu:). Imorn ska jag till Hudik med bror som ska till tandis. Så tidigt morgon imorn med! Hemtenta ska också göras, Tommy skrev ut artiklarn på jobbet nu när vår strekjar:).

 

Kram på er alla!


1 Kommentarer
Tova:

hahaha, lika gosig som min katt verkar det som! :D



SKRIVET DEN: 2010-12-02 KL: 09:09:52 URL: http://kazince.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: