Det har slutat snöa:). Men ingen ridning eller så idag..
2010-12-20 / 22:45:49 / Sandras inlägg

Snön har fallit klart och den är placerad i de högar där den ska ligga och gona resten av vintern:). Högarna lär väl byggas på ytterligare i framtiden men hoppas på inget mer innan jul iaf:). Ingen ridning idag heller för jag har prioriterat andra saker. Med andra saker menar jag STÄDNING! Jag har tänkt städa och sortera och plocka ALLT från grunden och damma och allt skit. Och det är ju så att det inte görs så ofta av mig, samtidigt som jag sparar typ ALLT! Kvitton med choklad jag redan ätit upp, kallelser till läkarbesök jag redan varit på och ja, sånna saker. Det är inte så att jag sparar för att jag inte KAN slänga utan det är för att ag GLÖMMER BORT att slänga och sen samlas det på! Jag är en lat slarvmaja;).

 

Lucky tyckte jag var en skithög som inte ridit honom på två dagar och inte gosat nåt idag. Så han tog helt enkelt första steget och la munnen på min axel så jag skulle fatta att han ville ha lite kli x). Så jag tog och kliade honom i täckeskanten och han med mulen på min axel:). Han är den enda jag tillåter det än så länge. Aron skulle jag aldrig tillåta det med för det skulle bli en olat direkt x). Pussel bjuder inte in till att klia tillbaka, men skulle han vilja så får han=). Han vet var gränserna går och han lyssnar vid små tillsägelser=). Han brukar mest vända huvudet uppochner och njuuuuta när man kliar^^. Sen sneglar han lite och fortsätter njuta^^. Men Gäzzle är ändå roligast för han står och njuter och tycker det är myyyysigt och sen biter han en oftast i benet xD. Inte bara med läpparna som Lucky, utan även med tänderna xD.

 

 

Världens bästa fjording Greia med sitt söta lilla utomäktenskapliga (oplanerade) stoföl Samba!:) Greia fick föl i år, 20 år gammal men det gick bra ändå=). Lilla älskade flickan!<3

 


1 Kommentarer
Matilda&Vicky:

Söt!!



SKRIVET DEN: 2010-12-21 KL: 10:59:37 URL: http://vickysutbildning.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: