Dagens ridtur
2010-12-21 / 19:30:19 / Carolines inlägg

Hej på er vänner! Jag har inte orkat blogga något idag förrän nu, var så trött efter stallet så jag la mig på sängen och sov i 1½-2 timmar :P skönt var det kan jag lova. Så jag har nyss stoppat i mig lite mat, sen middag idag men det gör inget. :D

Jag var till stallet då på förmiddagen idag, och red på banan i ca 30 min. Beauty var pigg, men inte överdrivet. =) Hon var himla sammarbetsvillig och lyssnade super när vi tränade lite tempoväxlingar i traven. Sen travade vi av på långa tyglar så hon fick gå lång och låg för att sträcka ut ryggmusklerna, och hon frustade och tyckte det var sååå skönt! :D Tog sen in henne och masserade lite, och det uppskattades av damen! :) Gogumman. :love: Det här känns riktigt bra! Ser fram emot torsdag, då vi eventuellt ska bli julfotograferade av Emma! :D








1 Kommentarer
hanna:

okej :) Jo jag har ridit i 16 år nu :) Är den vita hästen din?



SKRIVET DEN: 2010-12-22 KL: 15:13:54 URL: http://helfriid.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: