Dagens ridning och julfotografering
2010-12-08 / 18:53:57 / Carolines inlägg

Idag var Emma med mig ut till stallet och gick med mig när jag red, tack vare henne gick det bra. :) Det är en trygghet att ha någon på marken, då hade han inte så mycket annat val än att gå liksom. Vi gick en sväng längs travbanan idag med, och emellanåt var han så lugn och fin! Men då och då kunde man ju låtsas bli rädd eller försöka vända hem. :P Jag är i alla fall nöjd! :)

Idag fick jag knappt in honom från hagen innan Emma kom, han vet väl att jag känner mig osäker och försöker då ta över. Han blir verkligen sur när man försöker bestämma över honom, men han är ju så ung än.^^ Men jag fick in honom tillslut iaf. =) Sen har vi en plan nu som jag tror att kommer gå bra. =) De gånger vi är själv Farre och jag, ska jag bara ta ut honom på gårdsplanen en kort stund och träna lite ledskapsövningar och halter tills han är avslappnad och då får han gå in till stallet igen. Genom det ska vi börja bygga upp förtroendet mellan oss. :) Det blir bra med träning.

Ett smakprov på dagens bilder får ni här, sitter hos Emma nu och ska sova här inatt. :D Uppladdningen är lite seg så vi får se om ni får mer bilder ikväll eller om det blir imorrn när jag kommer hem. ;)






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: