Barbackafilm på Pussel
2010-12-02 / 21:46:23 / Sandras inlägg

Tänkte jag skulle testa att lägga in en "större" film här:). Barbackadressyr på Pussel blev det! Minns att jag tog nada i tyglarna det här passet:P. Jag älskar att rida barbacka och gör det gärna i dressyren, särskilt på Lucky=). Har även hoppat barbacka en del, men tycker att det krävs sadel för att få det riktigt bra då:). Pussel och jag har ett höjdrekord på 110 cm barbacka:D. Samma höjd med sadel för den delen;)

 

Han satt fast i hela högersidan som vi inte visste om, utan vi trodde det var munnen det satt i. Han är tyvärr alldeles för snäll för att visa att han var öm!:O Lilla Pusseli<3. Men nu är han fixad sen länge + att tänderna är fixade så nu är allting bra med honom:). Lite mer kondition och lite mer muskler skulle behövas bara^^. Här var han ju faktiskt fin i kroppen och i bra kondition=). Nu har han tappat lite på rumpan, men byggt mer i ryggen sen kiropraktorn var här och knäckte till han:).

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: