Bad update
2010-12-09 / 22:14:16 / Sandras inlägg

Sorry för det. Men ja, jag har varit i skolan, stallet osv och helt enkelt inte haft nån tid eller ork att uppdatera här. Kunde inte somna igår kväll då jag la mig vid halv tolv och skulle upp halv sex. Vaknade iofs bara en gång i natt, men istället så vaknade jag fem och tyckte inte det fanns nån mening att sova nå mer då. Jättekul är det att inte kunna sova igen, verkligen-.- Hade sömnsvårigheter som fan i vintras/våras, och mer eller mindre hela sommaren. Sen helt plötsligt kunde jag sova toppenbra typ en månad:D. Också förändrade jag lite för att känna mig bättre, varpå sömnbesvären blev mycket mycket sämre. Jag vaknar flera ggr per natt, kan inte somna och ja, sover dåligt helt enkelt. Jag kände mig inte trött till en början, men efter lång tid utan nån riktig sömn så blir man trött:P. Jag är ju fasen en tjej som behöver myyycket sömn xD. Så vi får se om jag ändrar tillbaka:). Men inte än, för det hjälpar skolan så mycket med!

 

Fan va tråkigt inlägg! Men ja, det är iaf en uppdatering:). Har hittills inte gått en dag utan någon uppdatering alls här på bloggen, vilket även var ett mål:D.

 

Carros bild: )


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: