Ännu en diss
2010-12-20 / 00:46:11 / Sandras inlägg

Tänkte jag skulle dissa en sak jag tänkt dissa ett bra tag nu! Nämligen ridovverallen från Börjes-.- Den är varm och skönt och så, men faktiskt ganska dålig om man inte fixar till den! Här kommer en lista på negativa saker:

1. Det finns bara en ficka på utsidan, sedan finns det två fickor på insidan plus mobilficka. Men hur lätt är det att komma åt mobilen om det ringer när det är på insidan?!

2. Jag var tvungen att impregnera overallen för blev blöt i baken när jag red barbacka och det var snö på täcket.

3. Det finns inget gummiband under foten som håller benen nere så det fick jag sy i.

4. Kardborrarna som håller fast flärpen som är över dragkedjan håller på och lossnar.

 

Trots allt negativt jag skrivit här ovanför så är jag ändå nöjd med mitt köp. Jag klarar ju av att fixa detta själv liksom, men tycker inte att det är upp till kunden att fixa till så plaggen går att använda på det vis det är avsett för. Men har man inte så mycket pengar men ändå kan fixa till overallen så den är funktionsduglig i det här vädret så är det ett värt köp iaf, även om man blir lite irriterad;). Hade tidigare overallen från Hööks, men efter 7 år i bruk så var den slut så var därför tvungen att köpa en ny^^

 


1 Kommentarer
Ida *Meya o Tex mamma*:

Jag har en CRW och den är toppen! Finns inget att klaga på :P



SKRIVET DEN: 2010-12-20 KL: 11:13:18 URL: http://premiercru.webs.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: