Älskar min lilla fux mer än vanligt idag:´)<3
2010-12-07 / 22:05:53 / Sandras inlägg

Lucky var helt magisk idag<3. Jag hade inte ens tänkt rida, men när jag var klar med Pussel så tog jag och bytte täcke till tömkörningstäcket på Lucky samt tränade honom, sen gick vi ut och jag kravlade mig upp på hans rygg:). Vi skrittade fram länge på lång tygel på banan, supermysigt:). Så fort jag kortade upp tyglarna kände jag att det skulle bli en toppentur=). Och det blev det! Jag behövde bara tänka så gjorde han:´). Om jag gav hjälper med kroppen så blev det överilat och hetsigt, men när jag återgick till att bara tänka så gick det perfekt:´). Vi övade lite övergångar och lite lösgörande både i sidor och skänkelvikningar och ALLT klaffade så länge jag inte gjorde för mycket! Galoppen satt som en smäck, fattningarna likaså! Helt fantastiskt underbart var det och jag är såååå lycklig<33333. Världens bästa häst ever, det är verkligen HAN!<3 Fast inte för vem som helst, utan han är bäst för MIG!<3

 

 

Bild som också är från när jag hade en fraktur på axeln:). När jag red då så fick jag ju absolut inte använda höger arm så jag red på bara vänster. Hade lite samma känsla där, men då var det bara skritt och lite trav:). Lucky var inte helt igång där heller, och strax därefter så blev han avställd och fick vila, men just där var det underbart<3. Fast ändå inte lika underbart som idag!<3

 


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: